di. apr 23rd, 2024

5 thoughts on “RSG Stad en Esch (loc. Zuideinde) in Meppel

1. Gemoedelijk

Gemoedelijk. Goede ruimtelijke inrichting. Fijn gebouw. Goede leraren die open staan voor je mening en niet streng zijn. Lesrooster is niet goed maar leraren staan wel open voor veranderingen binnen het lesrooster.

2. 7 verschillende docenten Engels in 9 maanden tijd

7 verschillende docenten vak Engels in 9 maanden. De laatste docent stapt 1 week voor de laatste toetsweek en 3 weken voor einde van schooljaar op. Dan moet er toch iets heel ergs aan de hand zijn. De kinderen worden hier de dupe van!!! Gesprekken genoeg gehad deze krijgen geen vervolg, kortom er wordt niets aan gedaan.

3. leuk, gezellig, oud gebouw

Het is een fijne school en je kunt alles goed bespreken met je mentor en leerkrachten die je in de loop van het jaar leert kennen.
    Deze school organiseerd ook feestjes, door alle mede ideeën van de leerlingen. Het is echt een gezellige school. Het gebouw valt best wel mee van grootte en je kunt alles makkelijk vinden. We werken ook met laptops.

4. gezellig, fijn

* Er is altijd een luisterend oor. Leraren zijn altijd vriendelijk en ook bijna altijd vrolijk.
    * Er hangt een relaxte, warme sfeer wat fijn is.
    * De leraren zijn erg betrokken.
    * Het onderwijs is fijn, met laptop.
    * Iedereen is erg aardig.

5. een gezellige en leuke school, lelijk gebouw

Onze school is over het algemeen gezellig en er wordt goed onderwijs gegeven. Als er problemen zijn kun je naar een vertrouwenspersoon bij je school gaan. Ook erg leuk is dat er elke maand een schoolfeest is waar iedereen heen kan.