za. apr 20th, 2024

5 thoughts on “H N Werkman College (Centrum) in Groningen

1. Het is onderwijs is goed, elke leraar legt op zijn eigen manier uit. Er is een hele fijne sfeer waar iedereen zichzelf kan zijn. De hulp is goed alleen moet je er zelf om vragen. Uit zichzelf doen ze het niet. De school is veilig en je voelt je er geaccepteerd. De communicatie is ook goed. De leraren zeggen op tijd wat er gaat gebeuren.

2. Het is een goede school, in het centrum. De leraren zijn aardig. De school is veilig en gezellig. Iedereen wordt duidelijk over alles gemaild. De roosters zijn goed! De lessen zijn van 3 kwartier naar een uur gegaan dus nu is er meer tijd voor betere uitleg en je hebt bijna altijd je huiswerk al af in de les. Er zijn wel wat tussenuren maar dat is handig om te leren en je huiswerk dat je nog hebt af te maken.

3. De sfeer op school is fijn. Werkman centrum is creatief ingesteld en voelt veilig en centraal aan. Het onderwijs is goed, ze gebruiken veel computers en smartboards. We krijgen genoeg informatie over dit jaar en de havo erna. De leraren zijn enthousiast en doordat we ze bij de voornamen noemen is er een leuke relatie tussen leraar en leerling. Doordat de uren dit jaar een uur duren, heb je je huiswerk in de les af en heb je minder vakken, wat goed is.

4. Het is gezellig op school en de docenten zijn enthousiast. Maar niet alles is goed geregeld. Soms komen de roosterwijzigingen veel te laat. En soms komen docenten te laat als we een toets hebben. Maar de docenten zijn aardig en vriendelijk. Kortom; kom naar deze school 😉