do. mrt 28th, 2024

5 thoughts on “EuroCollege Hogeschool HBO in Rotterdam

1. Op de middelbare school was ik niet zo gemotiveerd. Ik ben gezakt voor mijn havo. Heb toen via Winford mijn diploma gehaald. Toen naar EuroCollege , hbo business. Een zware opleiding. No pain, no gain.

2. Ik heb er een half jaar langer overgedaan. Halverwege werd ik ernstig ziek. De begeleiding heeft me er letterlijk doorheen gesleurd. Ik ben ze eeuwig dankbaar. Ik heb mijn ziekte overwonnen en werk nu als manager.

3. Na een jaar hoger hotelschool ingestroomd in het eerste jaar. Andere aanpak. Ik heb hard moeten werken. Ben blij dat ik ‘t goed deed. Stage gelopen op Bali , Engeland en Nederland. Nu werk ik in Spanje. Ik kijk terug op een bijzondere en zeer leerzame tijd.

4. De eerste keer dat ik op EuroCollege aankwam had ik het gevoel dat ik op iets unieks terecht kwam. In het begin had ik moeite met de pakkendag. Maar na een periode van enkele maanden begreep ik het doel van pakkendag. Het is voorbereiden en je voelt je ook als het ware Deel van iets. Ook de studieweek was iets waar ik aan moest wennen. Je zit de hele dag op school, voorbereidend op het examen en daarbij wordt je ook getoetst op je kennis.